Helg is the shit

Helger är ju bara för underbara. Även denna helgen har susat förbi, men ack så mycket jag har fått gjort.

Gick upp vid kvart i 5 i lördags, dags att jobba extra. Inventering på jobbet så 5,5 timmar samlade jag ihop. Gött med lite extra pengar. =) Kom hem och satte igång och körde bort ris från trädgården. Sen skulle vi ta bort jordkällaren, men shit va vi fick hålla på. Inget funkade, använde traktor, slägga, grävskopa, men inget hjälpte. Grävde ur runt om men den gav verkligen inte vika. Slösade nästan en hel dag på detta. Men det var ju underbart väder i alla fall.

På kvällen åkte vi in till stan och handlade lite, dyrt blev det som vanligt. Det springer i väg så fort. Bara man köper lite tankräm och tvättmedel så är man ruinerad =( Käkade lite räkor och ostbicka när vi kom hem. Men det smakade inte så bra som jag hade hoppats, vet egentligen inte varför. Men, men





Idag har vi grejat i trädgården hela dagen. Äntligen fick vi bort jordkällaren, bytte till Grön traktor så gick det som hejsan. Så jag har kört stenblock med Shäffern(minilasmaskin)  hela dagen. Hur sköj som helst. Har även grejat lite med båten, Skruvat och gjort rent förgasaren, det ni!!! Jag har en naturlig fallenhet för detta i och med mina små händer (i jämförelse med kristians). Ha,ha SÅ tråkigt bara, men det måste ju göras.

Har hunnit tänka en hel del på framtiden i helgen,( av någon anledning). Och det känns riktigt bra, jag har en plan, med uppsatta mål och nu är det bara att njuta av vägen dit. Sen får vi se om det blir som jag tänkt mig, men det är väl det som är hela grejen, det blir aldrig som man tänkt sig
.


Underbara helg är snart slut, men jag ser fram emot veckan som kommer men framför allt nästa helg.
Tjosan på er alla underbara....

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej vännen!
Låter som om du har fått en hel del gjort nu i helgen. Va gött.
Nu är det ju inte långt kvar tills det är helg igen.
Ha det bra
kram

2008-04-28 @ 15:07:51
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack tack söt du är =)
Trevlig helg !!

2008-04-30 @ 11:20:25
Postat av: Sofia

Då var det helg åter igen :)
Hoppas den blir lika bra som den förra! :) Spännande med frasmtidsplaner... de vill jag höra mer om... :) Massa kramar.

2008-05-02 @ 12:40:01
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Jupps regnat har det allt gjort, men lagom till att vi var klara vid 16 så slutade det men men...
Har handlat,käkat, fikat, blegat, och myst med Mira, en helt klart godkänd dag trots regnet =)
Hoppas du haft det bra på jobbet *moaaahhhaaa*
Kram på dig

2008-05-02 @ 16:35:54
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: mamma Annica

Blev fruktansvärt besviken när jag upptäckte stavfel! Vilket det är kan du ju fundera på!

2008-05-09 @ 19:24:16
Postat av: Syrran

Happ, det var ju käckt att du klämt ur dig att du har en blogg - NOT!
Hittade hit via Jennies blogg, via Sandra, Karin & Sofia...
Och du som brukar klaga på att du inget får veta!!
Som man bäddar...
Kramis från syster yster

2008-05-09 @ 19:26:58
Postat av: Anonym

Happ, det var ju käckt att du klämt ur dig att du har en blogg - NOT!
Hittade hit via Jennies blogg, via Sandra, Karin & Sofia...
Och du som brukar klaga på att du inget får veta!!
Som man bäddar...
Kramis från syster yster

2008-05-09 @ 19:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0