sociala söndag

Idag har jag fart runt  i bygda och träffat mina nära och kära. Var längesedan faktiskt. Började med middag hos mamma och pappa, sen en sväng till farfar. Städa och tjöta lite skit med honom. Hämta upp mamma och mormor för att åka och fika hos syrran. Junie hade nämligen bakat kaka som hon ville bjuda på. Var ju så fint väder så vi satt ute och fikade. Junie och Seth sprang och lekte jaga kakan med Sally. Gick åt många kakor, för Sally var bra på att ta kakor från småbarn =)

Sen innan jag skulle åka hem kom Brorsan, Mimmi och lille Frans. Hann tyvärr inte gosa något med honom, för jobbet ringde så det var bara att bege sig hemmåt tyvärr. Men så är det.
Lille Frans


Annars har helgen varit soft. Hyrde lite film igår. Superbad var fakitskt riktigt rolig, smått galen så. Flabba gött.

Jösses, har sån ågren över min födelsedag. Vet inte hur jag vill göra. Fira med släkten, slänga ihop en fest för vännerna, men samtidigt börjar det bli lite försent. Och visst man kan vänta till sommaren också, men då är det ju så mycket annat som händer så... Ne, jag skiter idet. Orkar inte bry mig känner jag. Men så ringer alla och frågar och jag vet inte vad jag ska svara. . Det ska inte behöva vara såhär svårt. Kan det inte bara vara som när man var liten. Mamma ordnade kalaset enda man behövde göra var att ta emot presenter och käka tårta. Vill vara liten igen!

Livet är inte lätt!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Gud vilken liten sötnos han är Frans. Men så lik Johan!!! Hihi. Ha en skön måndag, och tänk inte på födelsedagen... det ordnar sej. Kramar.

2008-04-14 @ 08:31:43
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Jaa.. det blir lite bloggande när man är hemma hela dagarna och inte har så mycket för sej. Eftersom jag mest ligger på rygg i soffan så är det böcker, tv eller datorn jag kan välja på. Datorn brukar vinna tätt följt av böcker...tvn har inte varit på en enda dag än... Stolt! Kram igen :)

2008-04-14 @ 08:39:45
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: elin.

mmm, men räknade ju igår hos mamma så runt 15000 typ ska jag nog få tillbaka om vi har räknat rätt. . det gynnar moi! tack själv. har med lite ont i höften, tror att det beror på mina skor. ha d fint. kramar

2008-04-15 @ 14:31:19
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Karin

Hej hur leker livet?
HAr ju dina sockar från new body. Vi kanske kan ses nån dag fika eller nått var ju jätte längesen.
Ja det är inte lätt att fylla år jag har fortfarsnde förhoppninigar på att nån ordar en överrasknings fest till mig så jag slipper greja..hi hi men den changsen är inte speciellt stor.
kram

2008-04-15 @ 17:03:59
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack själv =)
Som sagt, klart att man lyssnar och ställer upp, friends you know!!
Kram

2008-04-15 @ 20:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0