Underbara väder stanna snälla!!!

Vårkänslor så det spritter i luften. Underbart med sol och värme. Helgen har bara sprungit förbi.

Fest på fredag med jobbarkompisar, blev livat värre men ingen utgång, utan bara fest i hemmet och det är rätt gött det med. Var lite bakis på lördagen men det var man ju tvungen att skaka av sig när man såg vilket fint väder det var. Gick ut och bara njöt av solen. Tog en sväng ut till Örslösa för att plocka ihop lite sten till rabatten och passade på att besöka några vänner som precis skaffat en lite schäfervalp. Jättesöt var den och luktade valp. Och vips så var klockan massor, vi som var bortbjudna. Så det fick bli räserfart hem och göra oss i ordning. Jag skulle var nykter, men det höll i sig i typ 30 min, sen satt jag med ett glas rött i handen. Kunde ju inte motsstå när de hade köpt en massa goda ostar att mumsa på. Blev en trevlig kväll, sambon blev väldigt rund under fötterna, men annars var det bara nice.
 

Söndag, vädret höll i sig och vi tog en sväng ut på Hindensrev tillsammans med kompisar. Totalt var vi nog 10 pers tror jag. Längst ut låg vattnet som en spegel och vi satte oss ner och grillade korv. Smakade ju bara så gott där  i den miljön. Njöt av vädret och tjöta skit. Helt underbart.
 




Kom hem och fixade lite i trädgården, la stenar runt rabatterna och sådde i lite gräs där vi grävt upp stubbar. Blev jättefint enligt mig själv. Hoppas nu bara att fröna tar sig, både vad gäller blommor och gräs. Blev självklart stoppad av polisen för nykterhetskontroll på vägen hem från skara också. Hade inget körkort med mig, så jag tänkte för mig själv att nu blir det dryga böter här, fan oxå, och så hann jag tänka, fan tänk om spriten inte gått ur kroppen, då dör jag. Men testet visade negativt och polisen var schyssta och släppte mig med kommentaren, du hade nog inte kört bil om du inte haft körkort.

Ne, nu ska jag ut och vattna mina frön tänkte jag, bästa att passa på för regnet lyser ju med sin frånvaro tack och lov.

"Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv "

Kommentarer
Postat av: Sofia

Helt otroligt underbart är vädret!
Hoppas dina frön tar sej :)
Kram kram.

2008-04-21 @ 20:03:44
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Din helg var ju oxå kanon, skönt med massor med sol =)
Japp jag hänger med imorgon till Karin, blir bra...
Ses imorgon då, nu drar jag till Götet =P
Kram

2008-04-22 @ 11:33:52
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Anonym

Mmm om jag trivdes, hade Mira mest hela tiden ;)
Får ju gosa mer idag oxå =)
Ses ikväll !!
Kram

2008-04-23 @ 12:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0