Bullmamma!

Idag har det varit bakdag.

Börja dagen med att åka och handla lite jäst och grejer, sen raka vägen hem och satte igång. Älsklingen låg och sov hela förmiddagen så lagom till han vaknade så hade jag gjort soppa och till det nybakade Brödkakor. Gött som fan. Och varför nöja sig med det så det fick bli kringlor och godast av dem alla Bullar! Har ju varit sugen på det jättelänge så idag blev det slag i sak. Tog sin lilla tid, men det var det värt. Nu ligger bullarna i frysen och väntar på att bli uppätna. Så har ni vägarna förbi så vet ni vad jag bjuder på =)

Annars har det varit filmtajm denna lördag. Har sett

Alla tre var bra, inte ofta man ser så många filmer och gillar alla. 
under kvällen blir det
 
Får väl se om den också är bra.

Sköt om er därute!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh vad gött det låter. Hade jag inte varit tvungen att tepetsera hela dan i morn så hade jag kommit som ett skott och ätit upp alla dina bullar... ;)
Hoppas filmen är bra! Kram kram.

2008-02-02 @ 22:15:54
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Mmm nybakat bröd och bullar, känner doften ända hit =)
Kanske får bli en tripp ut till Vinninga någon dag =)
Ha det gött!
Kram

2008-02-03 @ 16:17:00
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0