Helgen snart slut!

Sitter i soffan med en sovande råtta på ena sidan och en snarkande sambo på andra =) Enda människan som är pigg idag är tydligen jag. Eller, pigg och pigg, inte sovande kanske är mer rätt ord.

Helgen har varit kanon. Jag och Sandra drog till Örebro och gick på IKEA och shoppade lite. Hittade massor, bra och ha grejer, sånt som man kanske skulle klarat sig utan, men som var SÅ billigt, så det hamnade i krogen ändå. Typ en citronpress på hantag, vet aldrig när man kan behöva en sån. Men förhoppningsvis kommer allt jag köpt till använding minst 1 gång i alla fall.
 

Gick en runda i de "vanliga" affärerna också, Sandra hitta lite grejer på Gina och vi båda hitta örhängen på Wedins. Sen fick jag syn på en skjorta på jack and jones, och nej inte till mig själv, utan till sambon. Jättefin var den så jag var bara tvungne att köpa den till honom. Annars hittade jag inget annat till mig själv, men å andra sidan var jag väl inte så kapitalstark sådär helgen innan löning heller.

På kvällen fixade vi till en god middag, blomkålssoppa med champisar och gott tilltugg genom baconlindad haloumiost. Det gjorde vi bra Sandra! Chilla framför melodifestivalen, som väl inte var någon jättehit denna gången, Frida var bra, men annars så vet jag inte. Kristian ringde strax efter 12 och ville hem från herrmiddagen. Åkte ut dit och blev kvar där en timme och lyssnade på allt mellan sex och göra på sig!?, innan vi knökade v40 full med 4 karlar i bak och jag och kristian i fram. Men det gick!

Idag fick Kristian sin skjorta när han vaknade, han blev jätteglad och tyckte om den och den passade. Kunde ju sparat den tills han fyller år som Sandra sa, men samtidigt så kunde jag inte hålla mig. Ville ge bort den med en gång. Annars har det inte hänt mycket med en bakfull sambo i huset. Har bakat en kladdkaka som blev misslyckad, torr tyvärr =( glömde av den i ugnen. 

Snart är även denna helgen slut, tiden bara flyger iväg nu för tiden så det är nog snart helg igen.

Börjar kännas lite jobbigt, det är verkligen fest varje helg denna månaden. Usch, bara tänka på 4 st bakfyllor känns jobbigt. Men får väl hoppas att det var roligt dagen innan i alla fall.

Japp, så har man fått skriva av sig lite igen. Hoppas alla haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0