ingen radio =(

Jag har ett jättestort I-landsproblem. Min radio fungerar inte i min bil och hur kul är det att åka bil utan musik? Eh, för oss tjejer som inte njuter av motorljudet så är det lika med döden. Nu har jag lyssnat på samma cd-skiva sen i november. Och visst jag har bytt skiva några gånger men bara att inse fakta alla skivor jag har är sönderlyssnade tyvärr. Nu kommer det mest tragiska av allt, att man inte orkar fixa en ny skiva. MEN det har jag gjort idag så nu ser jag fram emot lite ny musik i morgon, men även återupptäckt gammal musik.

Var på spinning core idag och jag har verkligen haft ångest hela veckan, gillar inte spinning någonstans men nästan alla andra pass var fullbokade. Men jag får nog erkänna att det var riktigt gött faktiskt. Orkade med tempot även om man styr till största delen själv hur jobbigt det ska bli. Så det kanske får bli det igen nästa vecka. Men jag vågar inte boka något, för jag ska på box n kick på tisdag och då brukar man inte komma upp ur sängen efteråt så det är lika bra att ligga lite lågt där =)




Syrrans sambo fyllde 30 i fredags och vi ska dit i helgen och fira honom lite. Precis lagom när jag börjar få ångest över vad man ska införskaffa för present till honom så ringer mamma och säger att det är fixat, Bara SÅ bra, brorsan  hade fixat lite med det så det enda jag behöver göra är att punga ut pengarna. Underbart när någon annan fixat, när man själv känner att man har kass fantasi och ingen tid. Tackar och bockar!

Sambon är som ett barn på nytt, sitter och spela tv-spel. Inte alls min grej, men han är helt såld. Skulle nog kunna sitta i dagar om ingen petade på honom.  MÄN!!!

Får nog gå och mysa lite med min lilla dogg, känner mig inte sedd här där jag sitter, tänk er att man är brädad av ett jävla tv-spel. Fuck SONY,

I morgon är det äntligen Fredag, Känn på den....

Kommentarer
Postat av: Sofia

Friday here we are!! :) Yay!!
Hoppas du får en trevlig kväll du duktiga träningskvinna :)
Kram.

2008-02-08 @ 07:42:48
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: elin.

heello. var och köpte den på hjertbergs igår. MMM så smaskig. det har inte jag och mina kollegor heller så för tillfället är godis bannlyst ifrån vårat kontor. =) ha en kanon bra helg. ses på tisdag. rkamar

2008-02-08 @ 13:01:38
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Sandra

Helluuuu! Nu är jag hemma igen, borta bra men hemma bäst =) Har varit kanon..
Hoppas det är fin fint med dig!
Kram

2008-02-09 @ 16:53:09
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0