Jäkta, jäkta

Idag har det gått i ett. Vart tog dagen vägen?  Jobba, en snabbis hem och slängde i mig lite pasta, sen brum brum mot Råda och gick en promenix med brudarna som vanligt. Sen raka vägen till Sirius för ett pass box n kick med Täng. Vi körde stenhårt i 75 min, pust va jobbigt det var. Men gött också. Får väl se hur det känns i morgon. Träningsvärk är väl oundvikligt kan jag tänka mig.

I morgon är sambon ledig, åh vill också vara det. Tänk va gött att ligga och dra sig i sängen en vanligt vardag. Men nopp, inte jag inte, jag ska till jobbet och streta fram till 2-tiden. Då bär det av mot Tandläkaren. Har gått och tänkt att jag skulle ringa in och boka en tid för att det var nog nästan 4 år sedan jag var hos tandläkaren sist. Men helt plötsligt ringde de och hade fått ett återbud, så det tog jag. Varje gång jag är hos tandläkaren får jag alltid förmaningar om att jag måste använda tandtråd. Så shit tänkte jag det har jag inte använt på år och dar. Hem drog tandtråden genom truten, kolla mig i spegeln. Såg ut som värsta vampyren, blödde nog mellan varenda tand. Ooops, får väl se vad farbror tandläkaren säger om det i morgon.  -Eh, Lena ditt tandkött ser inte så bra ut....
Bara jag inte har hål, har verkligen inte lust att lägga pengar på det just nu, inte denna månaden, inte någon månad.

Den som lever får se, god natt allihopa.

Kommentarer
Postat av: elin

tack för att du hängde med på passet. är helt slut fortfarande i kroppen. men sköj var det. ha d fitn. kramar

2008-02-13 @ 02:46:22
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Therése

Finns ju rätt mycket roligare saker att lägga pengar på än tandläkaren!
Har du folktandvården så kan man ta en slags försäkring som heter frisktandvården eller nåt sånt. Då betalar man en viss summa varje månad och sen när du väl är hos tandläkaren slipper du att betala. Hur bra som helst tycker jag.
Kram

2008-02-13 @ 21:46:03
URL: http://tess.zoomin.se
Postat av: Sandra

Bio är aldrig del :-) Ha en bra Alla hjärtans dag du med! Kramar

2008-02-14 @ 10:24:09
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sandra

Ja det är bra att komma förbi vet du, tycker ju om att bli sminkad =)
Hoppas det är bra med dig!!
Kram

2008-02-18 @ 16:25:45
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0