man ligger i... eller inte

tiden går fort när man har roligt eller hur är det man brukar säga. Var en vecka sedan jag skrev sist. Har varit lite och stå i helt enkelt.

Alla hjärtansdag firades med att gå på bio och käka på troja. Var helt ok, förutom att maten var kall och köttet var segt som attan. Men töntig som man är säger man inte till. Fast å andra sidan var vi så hungriga då, klockan var halv 10 och vi hade inte käkat sen lunch.

Helgen var LUGN, såg på film och softade. Tog mig en promenad på lördagen, men söndagen orkade jag inte ens utanför dörren. Men nu får det vara slut med lugna helger. Har haft två rikgita degar helger och det enda det resulterar i är att jag äter. Har konstaterat att jag äter när jag är uttråkad och raslös. Så bara att se till att hålla sig sysselsatt för att undvika småätandet helt enkelt.

Precis hemkommen från ett cardiopass. Jobbigt, men gött efteråt, så det bokades till nästa vecka också.

Gick hur bra som helst hos tandläkaren förresten. Hade inga hål och inte ens tandsten. KANON !!! Billigt och bra, och så fick jag  beröm av tandsköterskan också, verkar som om min sistaminutentandtrådskur fungerade.

Nopp, snipp snopp

Kommentarer
Postat av: Sandra

Duktig du är som kommer iväg på pass, vill bli bättre på det men jag drar mig för det hela tiden...
Sov gott !!
Kramar

2008-02-18 @ 22:35:43
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: elin.

du är ju ännu duktigare du som håller på och tränar massa på sirius.. får nog hänga med när tid finnes på ett cardiogram. vore sköj. tyckte det var riktigt sköj igår att grusträna och det är inte ofta man säger så. ha d fint. kramar

2008-02-19 @ 14:31:26
URL: http://elintang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0