Mitt egna lilla gnällforum

Det känns verkligen som om jag har skapat mig mitt egna lilla gnällforum här på bloggen. Läste igenom de
senaste inläggen och man kan väl konstatera att jag mest gnäller, men what the fuck!


Idag har inte varit mycket bättre. Telefonen ringde halv 5 i morses och en chaufför var sjuk. Trouble, trouble...
Så dagen har fullkommligt skenat i väg. Har nog suttit i telefon nonstop känns det som och problemen har bara fortsatt. En sån där shity friday, där jag kännt mig som i the trumanshow.

Hade verkligen sett fram emot att komma hem och chilla och äntligen ta helg, men som vanligt går inget som man tänkt sig. Sitter här och väntar på att jobbet ska ringa så jag kan lösa de sista knutarna, lagom kul en fredagkväll.

Så nu när jag gnällt av mig känns allt mycket bättre
 

Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo en aning pinigt var det =)
Usch då för att jobba såhär dags, hoppas det löser sig snart så du kan ta helg!
Ha det gött!
Kram

2008-02-01 @ 17:43:23
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sofia

Det blir lätt att man mest gnäller, men som sagt, man skriver ju för sin egen skull, right? Å då kvittar det ju egentligen. Vännerna vet ju att man inte är sånt neggo hela tiden iaf. Hoppas jag... Hoppas du får en supernice helg!! Kram kram.

2008-02-02 @ 10:12:42
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0