Soft söndag

Idag har det inte gjorts många knop. Sett 2 nya filmer, helt ok som tidsfördriv. Både jag och kristian har varit för lata för att elda, eller snarare vem som ska gå och hämta ved, så vi har legat under täckena i soffan =)
Gött det med i bland, mysigt att ligga under täcket ju!

Sen var vi en sväng och hälsade på hans morfar, som faktiskt såg riktigt pigg ut. Efter det en tripp till hjertbergs för att inhandla lite basvaror. I samma veva ringer jobbet, så då var det bara att börja samordna lite. Men det löser sig förhoppningsvis.

Nu är det snart dags för bingen, och vad som händer mellan lakarnen återstår att se
GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hoppas det blev varmt mellan lakanen när det inte brann i brasan... ;)
Go måndag på dej vännen!
Kram kram.

2008-02-04 @ 07:29:43
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: elin.

jajjemän. det blir fina pengar. gynnar mig ska kräva löneförhöjning snart!! mmm, var ett tag sen. allt är bra med mig. du då? kramar

2008-02-04 @ 12:35:05
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Anonym

Gullig du är som tycker jag är värd det ;)
Ska bli riktigt gött, verkar som det ska bli fint väder oxå...
Ha det bäst! Kramar

2008-02-04 @ 16:32:27
Postat av: elin.

tackar. måste ta tag i det nu känner jag ås det är bara och bita ihop. är ju mest motionen som man verkligen måste jobba med. tycker också att jag jobbar jämt. men detär en sån trökig årstid nu ändå så då kan man göra det så man kan vara ledig på sommaren!! krmar

2008-02-05 @ 11:45:21
URL: http://elintang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0