som vanligt

Jobbet rullar på som vanligt, många borta och sjuka men det har löst sig ganska bra ändå tycker jag. Får väl se hur det går i morgon, det är ju bara tisdag än.

Åkte hem efter brallan och for till Råda. Plockade upp Sandra på vägen som tagit sig en promenad redan innan promenaden !? Traskade som vanligt och tjötade skit med Sandra och Karin. Sally for fram och tillbaka som den hund hon är =) Hon blir alltid lite extra exhalterad när man är någonstans där hon aldrig varit förut. Frida kunde inte i dag tyvärr,  men snart har hon ju en barnvagna att släpa på för att optimera träningen =). Ska bli spännande med ännu en liten parvel i gänget.

Efter promenixen stack jag in en sväng på matmagasinet och inhandlade lite basvaror som var slut. När jag kom hem hade sambon faktiskt kockat!!! Underbara älskade! Så himla gött att komma hem och så är maten färdig. Så hade ju "Svärfar" lämnat semlor till oss. Och där rök nyttan med promenaden. Svag karaktär som jag har kunde jag inte motstå den, fast jag egentligen inte är något fan av semlor, gillar kanelbullar mer =) men men, bjuds det så...

goodi, goodi


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fick ett mess igår där Andreas kallade mej tant?! Hrmpf.
Inte snällt... ;)
Inte länge kvar tills jag får sällskap av tant Lena dock :) Skönt när man inte är ensam gammal menar jag. Haha! Ha en bra vanlig dag på jobbet, vore himla kul att ses en sväng snart :) Kram kram.

2008-02-20 @ 11:41:08
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Ja men du får tänka som så att du antagligen inte gick upp något eftersom du gått =)
Förresten så glömde jag ju klänningen, smart som man är men vi kanske kan ta den imorgon som vi skulle ta en runda?!
Nu ska toan skuras !!
Kram Kram

2008-02-20 @ 21:11:56
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0