step it up

Nyss hemkommen från ett step dancepass. Svettigt värre, men det var roligt som tur var. Innan dess tog jag och Sandra en långpromenad, tjöta skit och svängde in en snabbis på Skapande händer. Mycket fint där inne, tänk om man bara hade lite pengar också. Chilla lite hos Sandra innan det var dags för träningspasset. Bidde lite stressigt, skjutsade i väg Sandra till kalas, men jag hann med 5 min marginal och mer behövs ju inte som tur är. Väl på passet träffade jag på Sara och Jessica, inte träffat dem på länge.

Sambon ville att jag skulle köpa med mig mat, men icke, för en gångs skull stod jag emot och körde raka vägen hem och käka gröt och macka. Han blev lite gnuttig och stannade kvar hos sina föräldrar, men det är rätt gött att vara lite ensam här hemma också.

Äntligen fredag i morgon. Denna veckan har jag varit lite disorienterad. I tisdags trodde jag att det var fredag när jag vaknade och idag har jag trott att det varit onsdag, så jag är inte alls med i matchen men jag tror i alla fall att det är fredag i morgon. Ha,ha ibland är man med.


Dags att koppla av lite i soffan och kika på vad blir det för mat på tv4+
Tjosan på er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för promenaden och skjutsen, tur att du hann, var ju inte meningen =)
Vi hörs imorgon om IKEA, det fanns tydligen ett köpcentrum i Örebro så vi kan la fundera på vart vi ska åka...
God Natt

2008-02-21 @ 21:48:46
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Therése

Det är så hemskt när man blir så veckovill. Men imorgon är det ju som sagt fredag. Skönt!
Angående tatuering. Jag har varit hos Micke på Needles of pain, det ligger ju vid vägverket. För den som jag har på foten betalade jag 1000 och den lilla i nacken 300. Är livsfarligt att börja gadda sig, man vill bara ha fler =S Men man behöver ju tänka igenom det rätt bra innan. Det är ju lite svårt att ångra sig efter..
Kramar

2008-02-21 @ 23:18:44
URL: http://tess.zoomin.se
Postat av: Karin

halloy jo då han mår bara fint..
Han sover dåligt på nätterna så jag får inte mycket till sömn men så är det!
HA det gött!
kram

2008-02-24 @ 08:16:48
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0