Äntligen!!!

Efter 6 år har vi äntligen fått ordning i tvättstugan. Har grejat med det hela helgen och nu äntligen har jag fått det som jag vill. En fungerande tvättstuga som man faktiskt kan gå in i utan att få kläder i hela ansiket. Shit va mycket skit man samlat på sig och bara knökat in i tvättstugan. Slängde säkert 4 icakassar med sånt som man inte ens kom ihåg att man hade. Hela dagen igår gick åt till att plugga rör, sätta upp torkställ och och ställa in garderob + en ny bänksskiva som man kan lägga tvätten på =).  Och så all skit som man kastat ut då.

Men jag har allt hunnit med en hel del idag också, så denna helgen har jag verkligen inte legat på latsidan, inte ens vad det gäller matsidan. Hemmagjord sushi i fredags och nu puttrar en porterstek på spisen. Städat har jag gjort med både hos min farfar och hemma hos mig själv. Gud va gött det är när allt är rent och fint och man har ordning omkring sig. Något jag borde prova oftare har jag en känsla av =P

Jag har till och med hunnit med att jobba lite idag, ringde en chaufför och behövde hjälp så det var bara att sätta igång.

Ne, jag får nog gå och skala lite potatis så jag får in gratängen i ugnen så den hinner bli klar innan svärföräldrarna kommer på middag. Någon måste ju komma hit och se hur fint vi har fått det och säga att vi har varit duktiga. Fast å andra sidan så handlar ju hela detta inlägget om hur duktig jag tycker att jag själv är, HA, HA något självgod man är.

Hoppas alla haft en trevlig och schön helg. Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Sofia

jag tycker också du är bra! Och förresten får man tycka att man själv är bra emellanåt! Ju oftare ju bättre... :) Há en go dag! Kramar

2008-01-21 @ 08:50:16
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Det är inget fel att tycka att man själv är duktig. Så typiskt svenskt att man inte får tycka bättre om sej själv än någon annan. Jävla jantelagen!! Jag tycker du är bra oxå faktiskt...fast jag är nog liiiite bättre.. ;) haha... Kram på dej.

2008-01-21 @ 12:54:21
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sofia

Trodde min första kommentar försvann för den syntes inte, men nu gör den ju det... Jaja, måste betyda att du är uuuuur-bra! Kram för tredje gången :)

2008-01-21 @ 12:56:19
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Du är oxå duktig ;)
Känns faktiskt riktigt bra efter alla promenader denna helgen, bara hoppas att glöden håller i sig!
Ska snart ut på en långpromenad med Täng, kallt men friskt idag ju :)
Var det inte denna helgen med fest ni hade snackat om?! Karin och Täng lät sugna, Täng kan på fredagen iså... Ja vi hörs!
Kramar

2008-01-21 @ 16:24:13
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Karin

Hej ne det var bara lite extra för dom var på mässa alla som brukar jobba där..men vem vet det kan kanske hända igen..ja vi får försöka ta tag i det så du kan komma hit nån dag men dagarna bara flyger förbi..kram

2008-01-21 @ 17:25:31
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0