Hm,,,

vilken dag måndagar är! Satt som ett fån i morses, där stod en kille och jag fatta inte varför han stod där och hängde.  Han presenterade sig och jag presenterade mig tillbaka, sen sades inget och jag bara stod som ett frågetecken. Sen gick det upp ett ljus, hade ju bokat in en intro av en nyanställd. Säger bara det måndag morgon, hjärnan är inte rikgit på allerten tyvärr. Ja, ja fick improvisera lite och hoppas att han fick någon behållning i alla fall.
Det gick av bara farten idag, kom hem, vek tvätt, sorterade sockar, hängde upp ny tvätt, satte på en ny tvättmaskin, la in tvätt i garderoben och sen skala jag potatis. Övertala sambon att en promenad skulle sitta fint, så vi trissa upp Sally bus som blev helt till sig. Så vi åkte i väg och tog 2 varv i spåret, jag med stavarna och sambon med Sally. Kändes riktigt gött att komma ut, kände mig trött och hängig plus att jag hade huvudvärk. Men efteråt så kändes allt  mycket bättre.

Åh, ATT man blir trött på telia!!! Måste förnya vårt säkerhetsskydd på datorn, men det är ju fan ett helt jävla projekt att fixa det. Speciellt när man inte har ordning på sina papper, slarvmaja själv! Men värst av allt är att de inte kan erbjuda en hjälp över telefonen utan hänvisar till hemsidan. Säger bara det att det är tur att man inte är 80 bast, kan ju bara tänka mig hur det är för dem. Fast å andra sidan så känner jag mig som en 80 åring när det gäller datorer. De ska ju bara fungera utan att man ska kunna en massa tekniska termer och skit. Synd bara att man inte har en sambo som är lite slängd på detta. =(

Ne, usch är verkligen inte på humör idag. Lite små pisst på typ allt och ingenting. Men vem fan har sagt att man måste vara glad jämt då?



peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0