Lördag, ensam men upptagen

Älsklingen drog (höll på att skrviva dog?) tidigt i morses. Då var det MC-mässan i gbg som hägrade. Han och några polare drog i väg och ikväll ska de gå ut och göra GBG osärket. Känner en klump i magen, vill ju kunna lita helt och fullt på honom, men har man blivit bränd är det svårt. Men älskar man någon måste man släppa det och lita på dem i alla fall, annars kan man inte fortsätta.
Hundparning förbjuden.

För min del blir det tjejkväll hos Sandra. Blir nog massa tjöt och spela spel, tror jag. Vi får väl se vad kvällen har att erbjuda. Massa skratt hoppas jag, för det var längesedan nu som jag skrattade en hel kväll. Vet ju inte ens vilka som kommer, blir en nice surprise.

Kikar ut genom fönstret och som vanligt grått och trist. Men jag ska nog trotsa vädret och ge mig ut på en promenad med min lilla vovve. Hon blir ju så glad då och jag behöver röra på mig så jag vaknar till. Helt sjukt när man sover till 10-tiden och är ändå trött.

Singing in the rain, yes i´m singing in the rain, and what a wounderful day!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååå en renovering, det skulle jag med behöva ;)
Nyfiken som fasen!

2008-01-26 @ 11:15:11
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Anna´h

Hoppas ni får det gör sköj !!

2008-01-26 @ 14:33:08
URL: http://missmother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0