Seg idag

Har varit massor att göra på jobbet idag. Måndagar som brukar vara så lugna, men inte i dag som sagt. Fast å andra sidan så har jag ju fått gjort massor =)
Imorgon bär det av mot Södertälje för att hålla intervju med 5 pers. Dan kommer verkligen gå i ett. Måste börja tidigt för att jobba undan lite på morgonen och sen åker vi vid 8-tiden. Håller intervju från halv 2 fram till 19. Shit att man kommer vara trött i huvudet.

Efter jobbet var det bara att laga mat, fick bli varmkorv med bröd. Lätt och smidigt. Sen när vi käkat åkte vi och handla på Hjertbergs. Dyrt blev det också. Men nu är kylen full med gött!



Hade tänkt gå ut och gå i dag, men jag hoppar nog det. Är verkligen så himla trött och seg. Både jag och sambon var som ufon i affären. Stod säkert i 10  min vid rengöringsmedel och tvättmedel. Stod båda två och läste på förpackningar. Ibland är man bara för väck.  Fast innan jag helt förslappar mig måste jag ju göra de dagliga sysslorna,  tvätta och diska.



Ungefär såhär känner jag mig!

Ha det gött alla!

Kommentarer
Postat av: elin.

åh, låter som du kommer ha en lång men rolig dag idag.. ha d fint. kramar

2008-01-29 @ 07:08:57
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Sofia

Lycka till i södra täljet!!
Kram på dej.
PS Känner igen mej i den där bilden...haha... sån kommer jag se ut i eftermiddag/kväll...

2008-01-29 @ 08:06:48
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0