Tyst och mörkt

zappar lite på tv, men inget som lockar. Sally ligger och snarkar bredvid mig i soffan. Det är lugnande på något sätt. Har stängt av ljudet på tv och njuter av tysnaden. Det är faktiskt ganska schönt när man bara kan lyssna till blåsten utanför harmonera med Sallys snarkningar. Med tanke på att en annan sitter och babblar i telefon i stort sett hela dagen så är tysnaden viktig.

Bidde ingen soppa på 3B, de stängde typiskt nog tidigt idag, så vi fick knalla vidare till Larssons skafferi. Tycker det är ganska mysigt där och soppan var god och även mackorna och salladerna där är goda, så det är ett säkert kort liksom. Tjöta skit i 1,5 timme med Sandra och Frida med magen =).

Tiden går fort nu och det märks att man börjar bli vuxen. Kompisar får barn, de reser jorden runt, får jobb, flyttar till storstäder. Alla har sitt liksom, men jag är nöjd med det jag har, både sambo,, familj, jobb och vänner.

Jag är oerhört sugen på att skaffa en tatuering, har funderat på det ganska mycket det sista. Ett tag ville jag tatuera över mitt ärr på foten, men nu är jag mer sugen på att skaffa en på handleden. Kanske får gå förbi en tattuerare någon dag och kika lite, höra mig för om pris och motiv. Vill ha något personligt och jag tror jag vet vad, men vi får se. Någon som har något tips på bra tatuerare i Lidköping och vad en tatuering ligger på prismässigt? En liten typ 3-4 cm eller nått. Eller varför inte denna nedan, helschön ju!!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha den är ju ascool =P
Tack för fikastunden, mysigt, det var ju som sagt riktigt länge sedan...
Sov gott!

2008-01-16 @ 22:24:25
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sofia

Hehehe.. den var ju lite tuff... :) Själv ska jag tatuera över min lilla tatuering på ryggen en vacker dag när jag vet vad jag vill ha... :) Men det gör ju sååå ont... Kram kram.

2008-01-17 @ 07:22:24
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Mmm jätte sexigt värre :-P

2008-01-17 @ 09:03:32
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: elin.

haha. det har jag med. ME LIKE. fast det gör inte dom på natten som får sitta och vänta tills jag kommer. så det är både för och nackdelar. göra nått på lördag? kramar

2008-01-17 @ 09:18:06
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Anna´h

Tips på grym tattuerare e´Didi Westerblad
på Red Rocket i Trollhättan . Har gjort
7 av mina 11 tattos där & alltid blivit nöjd !!
Vecka 16 kommer Håkan Åkerman ifrån Circle Tattoo
Stockholm dit & gästarbetar , han var tidigare
hos Drew här i stan . Tele till studion : 0520 - 35222 . Ha en fin kväll

2008-01-17 @ 21:22:07
URL: http://missmother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0