Trött och utarbetad?

Jobbar som en galning just nu, övertid varje dag, är helt slut när jag kommer hem. Värst av allt är att det inte kommer bli bättre nästa vecka, eller följande veckor heller för den delen för då går chefen på semester och då får jag göra allt själv !!! PUST & STÖN!!! 

Ja, vad har hänt sen sist? Jo, helgen har jag bara tagit det lugnt och varit helt själv. Solat,Städat och fejat, tvättat bilen, lagat mat, sett på tv. Och det var så schönt med lite tid för sig själv. Sambon var på fiskeresa nämligen. Var en sväng och hälsa på farfis, och sen mamsen och pappsen. Hade sån tur att Bror med familj kom ut, fick mysa lite med Frasse innan det blev dags att bege sig hemmåt.

Var och fikade med Karin och hennes lillprins efter jobbet i tisdags. Var jättetrevligt, Alfons höll låda som vanligt med det är så schönt att umgås kring barn, det händer något hela tiden. =) Tack karin och Alfons för sällskapet.
  Han växer och blir så stor nu lillprinsen! En riktig liten goding/buse =)

Mycket fotboll har det blivit denna veckan, sambon är aldrig intresserad annars men nu helt plötsligt ska alla matcher ses. Jag är väl lagom road, men Sveriges matcher får man ju inte missa. Jag sa att om Zlatan gör mål så tar vi varsitt glas med mousserande rosé och som alla nog vet vid det här laget så gjorde han ju mål.

OCH vi har fått igång båten och det är så underbart. Tråkiga är bara att vi bara hunnit vara ute 2 gånger i den eftersom sambon var borta hela helgen. Men, förhoppningsvis så blir det fortsatt bra väder under sommaren.

Ne, nu ska jag gå och lägga mig en stund, huvudvärken vägrar släppa. Har haft värk hela veckan tyvärr, men det blir väl så när man stressar. Tack gode gud att det är fredag i morgon, och då ska jag till frissan.

Se yaa

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack för igår vännen, trevligt som vanligt ;)

Vi hörs !!

Kram Kram

2008-06-14 @ 14:00:40
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Hej hallå :) Hoppas du haft en skön midsommarafton! Vad gjorde ni för något spännande?? Vore najs med lite besök nästa vecka om det passar nån dag? Kram på dej.

2008-06-21 @ 11:13:57
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Sandra

En blankt inläggg?! =)

Du kan väl ringa om du är sugen på att hänga med ikväll, antingen sitter vi hos Maggan på baksidan om vädret håller i sig, annars tar vi det hemma hos mig... Täng kanske oxå var sugen, är du sugen hänger du på vet du !!

Kram kram

2008-07-05 @ 10:13:09
URL: http://sansa84.webblogg.se/
Postat av: elin .

lena , du är sämre på att blogga än vad jag är.. haha

2008-08-12 @ 07:48:29
URL: http://elintang.blogg.se/
Postat av: Sofia

En liten uppdatering skulle vara på sin plats... ;)

2008-08-22 @ 10:34:34
URL: http://fiffigafia.blogg.se/
Postat av: Karin

Hallå på dig gumman!

Jo då allt är bra! Så mycket att göra på jobbet alltså, trökigt nu gött när löningen kommer =)

Ja det var ett tag sen vi sågs,får ta en fika snart antingen här eller hos dig.

Ha en skön helg!

Kram

2008-08-23 @ 08:21:59
URL: http://innebandysambo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0