äntligen frisk

Shit att man krymper magsäcken när man har varit sjuk. Värsta bantningskuren juh. Orkar ju inget, blir mätt efter en macka typ. Bara att hålla i detta, så kanske man kan minska lite på matintaget. Blir ju billigare så, har insett att vi lägger på tok för mycket pengar på mat, men här ska skaffas ICA-kort är tanken så man kan få lite översikt och sen hoppas jag att det är smidigt också.

Tebaka på jobbet idag flöt allt på bra tyckte jag. Fanns ju att göra om man säger så, men inga större driftproblem och jag blev inte uppstressad en enda gång. Vilket var gött, igår hade tydligen varit riktigt stökig, men det var ju bara för att inte jag var där, ha,ha....

Hade ambitioner att åka och träna idag, för nu var det bra längesedan. Först ont i höfen som ursäkt, sen stressigt på jobbet och nu senast magsjuk. Men det blev ingen träning. Hann inte, fick jobba över lite och då blev det lite för tight om tid plus att det var nån jävel som höll på och spaka mig i huvudet hela tiden. Men i morgon då jävlar då får det bli träning så det blir någon ordning.

Sitter ju här och väntar på att få bli faster, men inget händer. Den lilla/lille vill inte komma ut. Bara att vänta...

Kommentarer
Postat av: Sandra

Japp en datanörd vore på sin plats min ni är bra att ha ni med =P
Skönt att du är frisk nu, bara att nya tag...
Idag har jag slagit rekord, 18274, wiiieee =)
Ha det gott !!
Kram Kram

2008-03-26 @ 20:10:03
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sofia

Ja! Det går fort nu... känns som hon redan är fullvuxen. Eller så är det bara jag som inte vill att hon skä växa mer.. ;) Uppfödaren sa att hon skulle se lite rolig ut första gången vi rycker henne (i höst blir det) för då ska hon ju byta ut valp-pälsen oxå, bli en riktig strävhårig tax :) Sen är hon inte så söt längre... :(
Jag är ju hemma på dagarna (iaf ett tag till) så kom när du vill och kan :) Ring innan bara så ska du få lite kaffe/te/saft eller vad som behagas!
Kram kram.

2008-03-27 @ 09:59:06
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Karin

HEj skönt att du har blivit frisk igen!
Men har det inte kommit nån bebis än..
ha det gött kram

2008-03-27 @ 11:31:05
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se
Postat av: Anna

Hoppas du snart blir faster! :D

2008-03-27 @ 18:59:45
URL: http://annagranstrom.webblogg.se
Postat av: Sofia

Får gratulera faster Lena :) Kram.

2008-03-28 @ 16:33:34
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0