bakis

usch, varför dricker man över huvudtaget? Det är frågan, igår var det verkligen inte värt det. Kvällen slutade på dejt med Gustavsberg, och då var inte klockan mer än halv 12. Kom ju hem i tid i alla fall =) Så går det när vinet smakar päronsaft. Tycker ju att man borde må lite bättre idag pga av det, men icke. Huvudvärk, ont i magen, illamående och allmät seg. Kan inte sova heller, vaknade halv 8 och hela rummet snurra och vår tapet är ju inte så tacksam i de lägena så det var bara att gå upp. Glömde kameran igår så inte ens lite kort för att förfriska minnet. Men det var trevlig så länge det varade i alla fall.

Annars spenderade vi hela lördagen till att springa ärenden åt våra mor och farföräldrar. Sprang på apoteket, handlade åt dem. Sprang in en sväng på Larssons garnaffär och skulle köpa lite garn till kristians mormor och hamnade i realådan och köpte mig 3 nya broderier så nu är det bara att sätta igång igen. Tog en sväng ut till farfar och städade.
Hann allt med en sväng på stan och köpte mig lite nya träningskläder. 2 byxor och 2 toppar, så nu kanske man ser lite snyggare ut på gymmet =) Såg i speglarna att mina gamla träningskläder började se riktigt sunkiga ut så det var dax för lite uppfräschning.

Ne, gud va jag skulle vilja ha en flötig kebab just nu och klockan är bara halv 9. Sjukt! Men boende på landet så är det inte fixat i en handvändning om man inte vill köra rattfull. Bara att gå och kika i kylskåpet, som jag redan gjort minst 3 gånger utan att hitta något man vill ha. Stackars lilla mig. kommer nog svälta ihjäl. (ingen risk)

Ne nu ska jag lägga mig och halvdö lite för att återkomma till livet om några timmar.
over and out

Kommentarer
Postat av: Therése

Ja, den där spriten...=) Men tur att du hade kul så länge det varade =D
Kram

2008-03-04 @ 00:27:01
URL: http://tess.zoomin.se
Postat av: Sofia

Hoppas du mår bättre idag iaf!! Men det får vi väl tro att det har gått över nu... Ha en bra dag på jobbet! Massa kramar.

2008-03-04 @ 07:49:35
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej hej! Ja det blir nog Kanoners ;-) Ja men det passar bra för mig imorgon efter promenaden, kan la vara bra att testa lite... Vi hörs eller ses imorgon då! Ha det! Kram

2008-03-10 @ 10:32:32
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack förresten för att jag får låna klänning och skor och för att du hjälper till med sminkningen, mycket uppskattat ;-) Kram kram

2008-03-10 @ 10:35:21
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sandra

Oki vad bra, jag behöver la vara klar till 17 så runt halv fyra, fyra nått kanske... Men det snackar vi om imorgon !!
Vi får se om du hänger med då annars så hörs vi innan det och bestämmer när du ska komma men det blir la runt 18...
Krya på dig i höften !!
Kram

2008-03-10 @ 18:55:42
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0