Färdigjobbat!

Tack och lov är det långhelg nu. Som jag har längtat. Denna veckan har varit helt sanslös på jobbet. Massor att göra och massa oförtjänad skit har man fått ta. Vilket är lite jobbigt när man har mens. Är lite extra känslig då känner jag, nästintill lite lipig. Men det är väl bara att ta, Jag vet att jag har gjort mitt som jag ska, allt har kommit ut och sen får folk tycka va fan de vill om mig. Det skiter jag i.
 
Igår var jag så slut när jag kom hem från jobbet efter att jobbat över, så jag somnade direkt. Stensov i 3 timmar. Vaknade lagom till Grey´s sen var det dax att sova igen kände jag.

Så nu när man sitter här och känner att imorgon så behöver jag inte jobba känns det riktig gött. Jag behöver lite semester.

Var inne i stan och köpte en present till kristian efter jobbet. Trodde inte jag skulle hinna det, eftersom jag inte visste vad jag skulle köpa, men det gav sig och jag hoppas att han uppskattar sin present. Men gud va jag tycker det är svårt att köpa presenter.

Skulle åkt och handlat, men sambon "orkade" inte. Hade ju passat bra idag annars, med tanke på vilket väder de spår för morgondagen, men, men... jag tänker inte åka själv i alla fall, bångstyrig som jag är.

Påsk närmar sig med stormsteg och jag har ingen aning om vad som händer. Men faktiskt så känns det som om det kan kvitta också. Kan lika gärna bara vara hemma och isolera mig från omvärlden och tycka att det är gött. Blir lite så när det har varit jobbigt på jobbet, men det kanske hinner ändra sig innan helgen.

   Nu drar jag till Blåkulla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0