Faster Lena =)

Ja, i natt blev det en lite kille så nu är jag både faster och moster. Gud va gammalt det låter!
Pratade en sväng med brorsan och gratulerade, men han lät väldigt trött, men stolt. Har sett honom på mms, jättesöt,  men det ska bli spännande att se den lilla parveln live så att säga. Får bli när de kommer hem från sjukhuset

.


Det börjar liksom sjunka in på något sätt va STORT det är att få barn. Såg på barnmorskorna på svt i onsdags och jag satt verkligen och bölade stora krokodiltårar när de fick barn. Blev så berörd på något sätt, tänk då när man själv ligger där, vilken känsla. Hoppas bara att man får uppleva den.

I kväll blir det bara slapping som gäller. Hade tänkt tvätta bilen när jag kom hem, men det stod en pissetunna inne i spolhallen, så hepp, det gick inte. Får försöka hinna med det imorgon i stället, för nu är bilen så skiten att man inte ser ut genom bakrutan.

Trevlig helg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha Faster Lena låter äldre än moster Lena =)
Är nyfiken på vad han ska heta, spännade !!
Ses imorgon !!
Kram

2008-03-28 @ 19:52:28
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Karin

Har den äntligen kommit nu va kul!
Du får hälsa och gratta när du träffar dom.
HA det så trevligt i morgon på shoppingen, själv ska jag spela match.
HA det gött kram

2008-03-28 @ 21:48:30
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0