Glad Påsk???

Långfredan var hektisk. Städa hos farfar, handla, äta påskmiddag hos sambons mormor. Städa medan sambon var på innebandy. Men jag lämnade dammsugningen till honom, något måste ju han roa sig med också =)

Så kom påskafton och vi hade glömt att införskaffa förfriskningsmedel. Sambon mutade mig att åka själv in till stan och gå på bolaget och för det fick jag en ny foundation, helt ok för min del =). Kom hem, lagade lite omelett och sen var det in  i duschen och börja göra sig i ordning för kvällen. Kristian började må dåligt så han gick och la sig. Kort där efter kände jag mig illamående och fick kramper i magen. Går ju inte ta miste på vad det innebär och mycket riktigt, vid sextiden låg jag på toa och hulkade för allt jag var värd. En halvtimme senare låg sambon där. När det blir såhär skulle det varit bra att ha två toaletter, men en gammal hederlig spyhink funkar ju också. Usch, jag hatar verkligen magsjuken. Och till råga på allt hade jag feber också, så min påsk blev väl inte vad jag tänkt mig om man säger så. Men jag kände på mig att jag skulle bli sjuk över helgen, bara inte magsjuk, trodde mer på förkylning. Fast det var väl tur att det började innan vi åkte till Treijner, för det hade varit lite jobbigt att börja spy där, både jag och sambon.



Mår fortfarande pissigt, men jag hoppas att jag kan få något i magen vid lunchtid, för nu känns det som om jag har ett hål i magen. Har gått ner 3 kg, inte illa =)  och på bara 12 timmar också. Men den glädjen är ju kort tyvärr.

Egentligen borde jag jobba lite idag, men jag ska nog ringa chefen och be honom fixa det. Orkar inte riktigt idag.

Glad påsk på er andra i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä ucsh och fy för magsjukan =(
Hoppas att du mår mycket bättre nu !!
Kramar

2008-03-24 @ 10:51:13
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0