Helgen snart slut =(

Men så är det allt har sitt slut. Men helgen har varit riktigt schön. Bara tagit det lugnt. Fredagen bestod av god mat och tv-tittande som vanligt.  Lördagen fixade vi i trädgården till det nya huset. Har tagit ner en massa träd och det behövdes ju röjas upp så det blev sysselsättningen fram tills det var dags att åka in till stan och hjälpa Sandra göra sig fin inför bondfesten. Och OM hon blev fin. Så himla vacker verkligen. En riktig bondbrud =)

På kvällen blev det tacos och melodifestival. Tyckte att alla bidragen var hur bra som helst. Men jag höll på Charlotte och hon vann ju. Sanna hade en jättefin ballad och jag gillade den, men med tanke på att det var över 20 bidrag som var ballader i Blegrad så borde ju rimligen Charlotts låt stå sig bättre. Men det återstår väl att se.

Idag blir det kalas hos mormor som fyller år. Var ett bra tag sen jag träffade mormor så det är verkligen på tiden nu känner jag.

Pratade en sväng med mamma och inget hade hänt på barnfödarfronten. Ska ju bli faster när som helst men än så dröjer det. Men hon har ju gått över nu så det borde vara dags vilken dag som helst. Spännande. Jag som trodde att de skulle ha barn i början av april, blandar ihop det tydligen.

Ne, nu får jag nog gå ut i trädgården till sambon och hjälpa honom. Han är så himla duktig som jobbar och står i så trädgården blir fin. Men egna karla karl =)

Ha en schön söndag

Kommentarer
Postat av: Sandra

Halloj !!
Har inte orkat idag, inte mått kasst men det ska ju läggas in bilder och grejer så senare ikväll efter symötet ska jag ta mig tid tänkte jag =)
Tack så mycket för hjälpen vännen, blev jättenöjd ;)Kvällen var tevlig men det kunde varit trevligare.
Bra att ljusen gjorde det mysigt !!
Duktiga ni är som grejar så...
Kram

2008-03-16 @ 17:36:48
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sandra

Tack igen vännen :-) Skulle nog kunna tänka mig att gå mer uppsatt bara att jag är så kass på att göra det... Vad jobbigt att det är så kaotiskt på jobbet, hoppas det blir bättre snart för annars går du väl in i väggen och det är inte bra. Skönt med sol, och snart är det lunch :-) Kram kram

2008-03-18 @ 11:18:47
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sandra

Kuligt med en liten tripp sådär på en tisdagskväll =)
Ha det gott !!
Kram

2008-03-19 @ 17:15:45
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Karin

Hallå!
Jag har tyvärr inte fått bilderna än men när dom har kommit kan jag ha venisage (eller hur det nu stavas)
Kram

2008-03-19 @ 17:30:54
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej hopp :)
Japp, visst trivs vi...men jag säger ju hellre att jag bor i Norra Kedum elller strax bortanför Örslösa... ;) Väla låter lite läskigt än...
Haha!
Klart du måste komma. Vill du jag ska komma och dra ur tummen?
Svea vill träffa dej oxå. Tänkte du kanske kan få lite pli på henne... Vi var ju så duktiga med Nappe kommer jag ihåg... ;)
Ha en bra dag! och GLAD PÅSK om jag inte ser dej innan. Kramar.

2008-03-20 @ 07:31:53
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: elin.

glad påsk önskar jag dig. hoppas du får en härlig långhelg. kramar

2008-03-20 @ 15:14:06
URL: http://elintang.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0