Klar!

Usch, nu har jag inte tränat på  hela veckan. Idag var det nära men när jag ställde mig och hoppade på ett ben så gjorde det fortfarande ont i höften så jag väntar till på måndag. Och bara för det har jag bokat träning varje dag nästa vecka. Lika bra har ju tappat en veckan nu och så glömde jag avbokad dagens pass vilket innebär att jag kommer bli portad från internetbokningen i några dagar, så lika bra att passa på liksom. =)
 
Har precis blivit klar med mitt broderi. Blev jättefint, är faktiskt lite stolt.  En jättesöt liten kille i mössa och halsduk som jag nog ska ge till Seth, min systerson. Sen får det bli en likadan tjej i rosa till Junie. Sen får vi se om jag ger det till dem. Känns lite töntigt, vet ju själv vad man tyckte om sånna presenter när man var liten. Ha, ha och nu sitter jag här själv och är den där mostern som inte fattar något och ger dumma broderier i present.

I dag lagade jag till en kycklinggryta med röd currybas, blev kanongod och så himla enkelt. Bara att köpa en thaigrytbas och sen slänga i lite kyckling och grönsaker och så klart! Sånt gillar vi när det tar typ 20 min att laga mat.

Såg att det var scarpbookingmässa på svenska mässan 29-30/3. Funderar på att åka dit, vore kul.

Tydligen mycket bra på tv idag enligt sambon. Brukar ju inte var hemma förrän vid halv 9 på torsdagar och då är det ju dusch och mat som gäller, men känner jag honom rätt är det nog inget som jag vill se.

Yeah,yeah...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0