long time no see

oj,oj, oj nu var det redan över en vecka sedan jag uppdatera här visst.

Vad har hänt sen sist då kan man undra... jo det ska jag berätta, inte ett skit typ. He,he Jo då men inget revolutionerande tyvärr.

I helgen så var Cissi, Micke och barnen här och käka lite och såg på Andra chansen i melodifestivalen. Det var fullt ös på Rasmus som vanligt. Tänk om man hade haft hälften av hans energi när man kommer hem från jobbet, då hade jag haft ett fläckfritt hem vill jag lova. Jättekul att de kom förbi, var ett tag sen man träffade dem. 

I veckan har jag fått så himla ont i höften. Vet inte vad jag har gjort, men ont gör det men nu känns det som om det är på bättringsvägen i alla fall. Men jag får nog ställa in träningen i morgon också för att vara på säkra sidan. Suger men hellre det så jag kan träna nästa vecka igen. Har ju inte ens kunnat gå med ut och gå, haltade som hejsan i måndags. Funderade på att åka in och träffa doktorn, men jag pallar inte, de säger ju bara ta en alvdeon och vila. Det hjälper mot allt tydligen, det sa det till mig när jag hade yrsel också.  Men som sagt nog ältat om detta jag överlever nog.

Till helgen skulle jag haft återträff med gamla kursare från SLU men som vanligt var det ingen som engagerade sig så det rann ut i sanden. I stället ska jag hjälpa Sandra att bli värsta bondbruden på lördag. Var hemma hos henne igår och provsminkade lite för att hitta rätt färg. Och hon kommer bli jättefin. Passa jättebra i min klänning, färgen passa henne kanon. Sen vad som händer på kvällen återstår väl att se. 

Ne, nu är det nog dags att ta tag i mitt liv och fixa lite kvällsmat.
Good Evening everybody

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag man kan ju alltid leva på hoppet att man hittar en James Bond =)
See ya på lördag !!
Kram

2008-03-12 @ 18:14:47
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Sandra

Mmm supermysigt =)
Har fikat och lunchat på stan och nu är vi hemma igen.
Japp riktigt gött med helg snart !!
Kram kram

2008-03-13 @ 14:46:06
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0