Jättelängesedan!!!

Så hittade jag hit igen då. Var ju ett bra tag sen jag skrev av mig, men jag känner att tiden rinner ifrån mig och det som händer är väl livet, ha,ha.

I fredags slutade jag tidigare och åkte ut till Furuhäll och hälsade på min lille brorson Frans. Mimmi satt och mata när jag kom och sen fick han sussa och kika lite på mitt bröst. Så himla go är han. Blir ju dåligt sugen på barn själv när man får gossa med barn som är så snälla som han. Knappt ett ljud, bara söt och go. =)

Var ute en sväng i helgen. Träffade mina gamla vänner från SLU, och vi festade till det hela och käkade en bit mat på Harrys och sen var det fest hela kvällen. Hade jättekul, träffade massor med kändisar. Ingen nämnd och ingen glömd. Sen har man väl gjort bort sig som vanligt men det bjuder jag på. Någon gång måste djävulen släppas fri, he,he. 

Igår investerade vi i en soda stream, fick ett ryck och åkte till elgiganten och införskaffade en. Så nu kan jag dricka bubbelvatten varje dag om jag vill. Annars blev det inte många knop gjorda igår. Var bara allmänt slött och det behövdes det med kände jag. Vila upp sig lite, för nu är det något bokat varje helg fram till midsommar. 

Ska vi till banken nästa vecka och se om vi blir betrodda att låna lite pengar. Karin tipsade ju så snällt om en tjej på banken som de hade haft, för de vi hade sist var minst sagt otrevliga.


Nu får jag nog gå och laga lite kvällsmat, Sambon kommer väl snart hem hoppas jag. Mycket jobb för hans del så det blir lite ensamt emellanåt, men så är det ju.

Ne, nu får jag ge mig.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sköjj att du är tillbax ;)
Kanske är det så att du har fullt upp med att smida framtidsplaner?! Har du vägarna uti Väla nån dag är du välkommen att kika in så ska jag bjuda på bullar :) Kram kram.

2008-05-20 @ 17:39:25
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0