Mors Dag

Idag är det mammas dag =). Ska ut och gratulera min kära mor idag, både på mors dag och på hennes födelsedag i förskott. Blir en social söndag idag med. Måste hämta min bil i väla, hälsa på farfar, mamma och sen tillslut ska vi även försöka hinna med kristians mamma. Men dagen är ju lång så det ska väl hinnas med förhoppningsvis.


I fredags var det gardenparty hos Frida. Hon fyller år i helgen så vi tjejer var där på lite kalajs. Frida bjöd på god mat och bål. Kvällen var trevlig. Väl inne på Delicious skulle vi lyssna på Petter som var där och spelade. Men vi hamna längst fram och jag pallar inte riktigt när man har en hel folkmassa som trycker på en i ryggen. Får lite smått panik.  Tog en taxi hem och när jag kommer hem så springer det en galning i kohagen. Blev lite nervös, men det bara kristian som var ute med pannlampan och kolla till korna på fyllan =).

Igår var det en riktig matdag. Lagade mat så det stod härliga till. Tycker det är jättekul när man känner för det och det gjorde jag igår. Mellan varven hann vi var med och förlösa 2 kalvar. På kvällen var det ju Eurovison som gällde. Men vi höll oss inte vakna till omröstningen. Såg i morses att Ryssland vann, tyckte väl inte att den var något speciell, men smaken är som baken.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Lät som en skön helg! Hoppas allt är bra med dej annars? Kram kram.

2008-05-26 @ 21:19:26
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0