lillördag

Japp, idag är man halvvägs, känns gött att det snart är helg igen, för det kan behövas.

Hade en jättebra helg förra veckan. Lördagen spenderades med att hälsa på Frida och hennes lilla bebbe Mira och då menar jag verkligen liten. Ytte pytteliten tjej, som sov så snällt när vi var där och fikade på goda bullar. Sandra och hennes syster och Karin var redan så det blev lite tjejsnack också.

På kvällen var det tjejfest hos Sandra, drack och tjöta skit, var hur kul som helst, men det brukar det vara när vi drar ihop tjejgänget. Stackars Sandra bara som är värd typ varje gång för att hon bor så bra i stan. Men det ska du veta gumman att det uppskattar vi =). Blev väl lite mycket att dricka egentligen, men mådde ju bra så vi drog fram på stan och skulle testa nya stället men där var det fullt så det fick bli Harrys i stället. Var riktigt roligt där faktiskt, träffa massa roligt folk och jag var på skitbra humör hela kvällen. Kanonfylla med andra ord. Ville hitta på något lite galet när kvällen var slut och mitt galna upptåg slutade på värmevärket, där jag fick förklart för mig hur processen går till, det ni, inte alla som varit på värmevärket nattetid, HA,HA
Sen var det bara att ta en taxi hem och sussa kudde, mumma!

Dagen efter dock, shit va bakis jag var och så självklart ringer jobbet. Lagom kul att försöka tänka klart när man är bakis och bara sovit 4 timmar. Inte mycket som blev gjort den dagen.

Veckan som gått har väl inte gjort så mycket. Jobbat, mått dåligt och varit på MaryKay-party hos syrran. Riktigt trevligt faktiskt. Bäst av allt var ju att man fick prova det mesta och det är ju inte fel. Blev lite affärer och så önskade jag mig lite i födelsedagspresent. Man vet aldrig när rynkorna kommer så kanske lika bra att investera i ett antiageingpaket.


Min lilla Sally är jättehalt. Och hon ser ju så lidande ut när hon har ont, går och haltar och ser sorgsen ut på ögonen. Så imorgon blir det vila för hennes del så hon blir bättre. Det är mattes order det!

Ne, nu ska jag nog slänga mig i duschen eftersom jag är lagom svett efter ett step-pass på Sirius. Men gött var det och nu känns det mycket bättre. Att man glömmer så fort hur gött det känns efter träning, motivationen har varit som bortblåst i flera dagar, men kommer man bara iväg så är det ju värt det 10 gånger om.

TJOSAN!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Längtar verkligen efter att få träna snart igen... men med tanke på hur jag flåsar när jag går upp för trappan en gång så känns det som en evighet bort innan jag skulle klara tex ett step-pass igen... ;) Sov gott! Kram kram.

2008-04-09 @ 21:59:09
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Sandra

Söt du är gumman, men det är bara trevligt att ha er här =)
Smdigt oxå om inte annat, men snart vill jag nog komma ut till Vinniga på kalas, typ när det blir lite varmare och man kan grilla =)Duktigt du är som kom iväg på ett pass, bara att köra på...
Ha det bäst !!
Kram

2008-04-10 @ 18:16:39
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Anna´h

Får se om det blir ett nattligt besök på Värmeverket på lördag natt
= ) !!

2008-04-10 @ 18:31:21
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: Therése

Haha, du är rolig du. Då fick du ju iaf det där "galna upptåget" som du tjôta om =P
Kram

2008-04-10 @ 19:17:54
URL: http://tess.zoomin.se
Postat av: Sandra

Duktig du är som tog ett spinningpass =)
Svettats rejält då !!
Var riktigt skönt i vårvädret med en promenad igår, gick till jobbet i morses med sååå skönt.
Kanske kan ta våran tisdagspromenad på måndag istället för jag kan inte på tisdag pga möte på jobbet men jag vill gärna gå med... Får la kolla upp det !!
Ska bort och planera feste ikväll, imorgon ska jag umgås med Frida och Mira, såå här ska mysas =)
På kvälle är det 50 år kalas för fasters gubbe, så lite vin kan det väl även bli så även om det blir lugnt...
Själv då?!
Kram

2008-04-11 @ 11:46:43
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0