Rubrik???

Ja, så låg man här i soffan igen, framför kaminen och värmer sig efter en dusch. Ibland är livet härligt.
Har precis käkat efter träningen, så mätt och belåten är man.

Har haft intervjuer idag, och det är rätt krävande ändå, man blir ganska trött i huvudet av det, även om inte pressen ligger på mig utan hos den som söker, men man koncentrerar sig på något jobbigt sätt ändå. Annars rullade dagen på bra idag, och det har det gjort hela veckan tycker jag. Hade min nya tröja på mig idag och jag är skitnöjd verkligen, så det var tur att jag gick tillbaka och köpte den det sista innan vi åkte i Lördags.

Nu har även Fridag fått en liten en. Det blev en liten tjej. Bra jobbat Frida. Får nog bli en liten visit i Väla i helgen kanske. Hade tänkt åka och hälsa på brorsan och deras nyfödde Frans igår, men morsan tyckte att de kunde behöva lite tid för sig själva, eftersom de precis hade kommit hem från BB, så jag kände att jag avvaktar lite. Vill ju inte tränga sig på heller. Men i morgon kanske det får bli besök i alla fall, är ju nyfiken till tusen.

Är lite partysugen till helgen, kanske får spana med mina vänner om det kanske är någon mer som vill hitta på något till helgen.

Ne, snart börjar Greys, och så får jag nog sappa lite i reklamen till Barnmorskorna också, eller så kollar jag på det via nätet i efterhand.

Chip och hej

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart med kamin :) Ligger framför den varje dag jag! Hoppas du hittar nån att partaja lite med. Hade varit sköj känner jag men det är nog bara för jag inte får... Ta hand om dej!! Kramar.

2008-04-03 @ 09:35:42
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Karin

hallå jo då det är helt ok. HAr haft fullt upp det senaste..Själv då?
Ja det vore trevligt ska höra med kära Sambon å så.
Vi kan väl höras
kram

2008-04-03 @ 16:33:24
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se
Postat av: Sandra

ÅÅå jag vill med ha en bebbe, sååå sugen men fortfarande är det ju inte bara en bebis i mitt liv som fattas tyvärr =(
Ja men vi kör på lördag, jag ska la inte ut men pimpla vin kan man ju för det =)
Kram

2008-04-03 @ 17:44:16
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0