underbara väder

tänk vad lite väder kan göra för humöret och vilken energi man kan få av lite sol. Kände idag när jag gick hem från jobbet att jag hade lust att göra något och det har jag verkligen inte gjort på hela vintern. Blev lite solning när jag kom hem, bara känna hur gött det strålar i ansiktet. Sen kom sambon och vi började röja i rabatterna. Bidde direktsådd i år. Får väl se vad som kommer upp om det kommer något alls vill säga.


In och gjorde god lasagne som vi mumsade på. Sen var det ju det där med deklarationen. Har nog fattat hur man gör nu, ska bara stämma av det med mamma, som kan det där. Lika bra att få det gjort annars blir det ju bara liggande.

Sov riktigt gott i natt, har annars vaknat skittidigt på morgonen och väntat på att klockan ska ringa. Men inte i morses och jag är övertygad om att det berodde på långpromenaden som jag avnjöt i två schöna brudars sällskap igår. Men faktiskt så sover jag bättre när jag rört på mig så det är väl för inte som motion är så viktigt. Idag har det dock inte blivit så mycket motion, men jag har ju varit ute och fått frisk luft , bara det...

Äntligen har Desperate börjat igen. Tyvärr får jag väl säga att jag fastnat för många serier nu. Cashmere mafia på måndagar, Desperate på tisdagar, Greys på onsdagar och Dirty sexy money på torsdagar. Fast i såpaträsket igen och jag som trodde att jag slagit mig fri. MEN fördelen är ju att de inte börjar förrän vid 9, och då hinner man ju med massor innan som tur är. En timme om dagen måste väl vara ok???


I morgon ska här bakas tårtor, har ingen aning om vad det ska bli fört tårta men kanske jordgubb? Eller marängtårta med krispigt rostat vårgårdaris i med chokladcreme och banan. Mumma, Ne, va jobbigt det är med alla dessa beslut hela tiden. På jobbet är det lätt att ta beslut, men hemma är jag värsta virrmajan, vilse i pannkakan helt enkelt. Men vad gör det om 100 år???

God natt på er alla läsare.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Nä det ska jag inte göra =)
Lycka till med tårtorna imorgon, kommer att bli supergod vilken du nu än gör tror jag ;)
God Natt

2008-04-15 @ 22:46:30
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Therése

Såpaträsket är farligt! Lycka till med tårtorna.
Kram

2008-04-16 @ 00:50:01
URL: http://tess.zoomin.se
Postat av: Sofia

Lät supersmaskigt med tårtor... Vart ska man ta vägen om man vill smaka?! ;) Kram på dej.

2008-04-16 @ 07:45:54
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Anna´h

Gött med tårta i alla dess former & smaker
= ) !

2008-04-17 @ 11:39:42
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: Sofia

CONGRATULATIONS & CELEBRATIONS!!!!
Hoppas din dag blir toppen-toppen!!
Kramar Fia.

2008-04-17 @ 13:30:51
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0