Tacofisk

Typiskt nog så fick jag jobba över lite idag och självklart så glömde jag träningskläderna hemma i morses. Så det blev lite stressigt. När jag tillslut kommit ut från kontoret, och kryssat mig fram bland truckar och lastbilar och slängt mig in i räservolvon så är det självklart stop vid tåget. Blir ju lagom nipprig, bara att trumma på ratten och sjunga högljutt till någon låt för att inte bli allt för stressas. Väl hemma så bytte jag väl om på nolltid och slängde mig i bilen mot träningen. Idag blev det step, svettigt värre, men det var rikgit roligt i dag för jag kände verkligen att jag orkade betydligt bättre än förra veckan så nu är det på väg åt rätt håll igen.

Sambon bad mig lite snällt innan jag åkte hemmifrån att köpa snus till honom. Visst! Fick bli tripp till Hjertbergs. Men fan va dyrt det har blivit med snus. Shit, blev ju över en hundralapp på 3 dosor. Svider ju om man säger så, men å andra sidan kanske det är billigt pris att betala för att slippa en grinig sambo ?




Snappa upp ett recept på nätet idag. Tacofisk. Var ju bara tvungen att prova. Ganske enkelt, blanda salsa och matlagningsgrädde. Häll det över fisken och smula över nachos. In i ugnen i 25 min. Men jag tyckte nog att det var ganska smaklöst. Fick toppa med lite mer salsa och då blev det helt ok.
Tacofisk

Är lite orolig för min vovsing. Hon verkar inte riktigt kry. Nosen är torr och hon dreglade förut. Det är så jobbigt när man märker att hon mår dåligt för man känner sig så maktlös. Vad kan man göra? Bara att hoppas att det går över, och att matte överreagerar.
image8
Mattes lilla älskling!

Det är nog dags att gå och göra allt det där som man längtar efter att göra, nämligen diska och tvätta!
Wish me luck!

God Kväll


Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh så söt hon är lilla vovven! Hon får komma och leka med Svea nån dag tycker jag så kan vi kanske passa på att fika och snacka lite skit :)
Hmm...ska försöka se på sambons snusande på samma sätt som du tror jag. Kanske ska va glad att han snusar så han inte är så jäkla grinig... Hjälper inte alltid med snus dock ;)
Kramar Fia.

2008-01-24 @ 07:14:01
URL: http://fiffigafia.blogg.se
Postat av: Therése

Grinig sambo är ju inte roligt. Det är väl fördelen med att bo själv =) Fast man saknar allt nån ibland.
Tacofisk. Det lät väldigt skumt..
Hoppas vovven blir bättre snart.
Jo, annars är det bra. Själv då?
Kramar

2008-01-24 @ 11:45:43
URL: http://tess.zoomin.se
Postat av: elin.

okej, gött det. jag är i stort behov att ´köpa nytt smink. får göra det när lönen kommer. är ett stort eko i min plånbok. allt bra med dej? kramar

2008-01-24 @ 12:55:46
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Anna´h

Söt vovvsing !!
Go kväll

2008-01-24 @ 21:05:51
URL: http://missmother.blogg.se
Postat av: elin

heej. vet inte än om jag kommer på lördag. lutar inte åt det. är inget stort fan av att sitta nykter när alla andra dricker, då blir jag tjurig och håller mej helst hemma:) varför ska du vara nykter då? ha d fint. massa kramar

2008-01-25 @ 08:58:48
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: Sandra

Hoppas det blir bra med Sally, inget kul om hon mår dåligt!
vi hörs imorgon!
Kram vännen

2008-01-25 @ 20:19:01
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0