Utarbetad!

Jösses, vissa dagar bara flyger förbi! Som idag, det har varit fullt upp hela dagen, vem visste att man kunde bli så poppis när man har 45 mobiltelefoner på kontoret =). Har bytt mobil på jobbet idag, så det är väl bara att sätta sig nu och spana in funktionerna. Är rätt kass på sånt om jag ska vara ärlig, men som tur är finns det andra som kan som man kan fråga.

I natt kommer sambon hem från Danmark, var tomt i natt när inte han låg där bredvid och snarka. =)
Det är konstigt det där att man inte inser vad man har när det är framför näsan på en hela tiden men så fort de är borta så är det något som saknas helt enkelt.

I kväll blir det fika på 3B med några kompisar, tror jag att det blir. Sandra kommer väl i alla fall hoppas jag eftersom det var hon som skickade messet. Mysigt med fika var längesedan faktiskt. Gött att träffa goda vänner på ett mysigt cafe medans regnet öser ner utanför. Det är livet det.

Åh, pust och stön, huset ser verkligen ut som ett bomnedslag. Ska verkligen bli gött när vi får ordning i köket och tvättstugan så man kan röja upp lite för just nu finns noll förvaring känns det som så allt ligger bara spritt över fria ytor. Men till helgen då... blir det ordning i skåpet.

Nopp, nu får det bli en ipren för att bota huvudvärk och sen är det bara att dra in till stan för att träffa mina underbara kompisar.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh vad härligt det låter med fika :) Själv kom jag precis hem och ska stress-packa lite städgrejs och stryka smörgåsar. Blir ingen rast och ingen ro här inte. Ut till huset och fixa. Suck. Men som sagt så är det skönt när det är gjort. Då får jag hoppas någon kommer och hälsar på och fikar lite?! Kraaam.

2008-01-16 @ 17:00:13
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0