Värsta datahackern, WHO ME?

He,he jag är inte så dum som jag ser ut. Har nu på helt egen hand fixat mitt virusskydd på datorn igen. Kanske inte krävs något geni för det direkt men jag känner mig ändå stolt.  Så nu kan jag surfa igen, yeyh

Lyckades faktiskt komma iväg en sväng till stan efter jobbet, kom ju därifrån lite tidigare, en kvart i alla fall =). Det blev en sväng in på kicks där det fick bli ny rouge, ögonfransfärg och lite ny BUS. Något blek nu för tiden.
Sen vidare in på lindex, där det fick bli lite ny hårfärg och avsminkningsservetter.


Det fick bli lite räkor såhär på fredagkvällen. Smakade bra! Det enda som fattades var vinet,
men det bidde inget tyvärr. Lagom ansträngande att "laga" räkor och baguette en fredag när man är lite trött och siten.

 
Sen blev det totalrenovering av lilla mig =) Tvingade sambon att färga mina ögonfransar, han kanske inte var rätt man för jobbet, för jag vet inte om de blev någon förändring, men han ska ha eloge för att han hjälpte mig. 
 Tack älskling!

Sen blev det toning av håret. Har tröttnat på att var blekt med utväxt hela tiden. Dax att bli jordnära!!!
Och sist men inte minst insmörjning av bus, en ny så jag har ingen aning om hur resultatet kommer att bli, men det är väl bara att hoppas på det bästa.
 

Känns gött, har faktiskt varit igång hela veckan och rört på mig varje dag, (förutom idag) men fredagar är slappar dag helt klart. Oavsett så har jag kännt mig piggare och mer uppåt denna veckan än jag gjort på länge.            God Natt !


Kommentarer
Postat av: Anna´h

Räkor ifrån Hamngatan´s Livs , vitlöksbaguette , citron , majonäs & någon go kall cider e´receptet för en lyckad mys - i - pys helg , var meningen att vi oxå skulle moffat räkor ..
Men eftersom lilla jag bidde sjuk , så kom vi inte iväg för att köpa i tid , men lite junkfood smakar fint i kistan oxå ler nöjt * !!
Sov så gött

2008-01-25 @ 23:28:31
URL: http://missmother.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0