Helgen go och glad, varm och schön

Min helg har varit kanon helt enkelt. Har tillbringat den i götet. Började helgen med att lifta med en av chaufförerna ner till götet, (gratis gynnar ju) sen åkte jag och Malin och handlade mat inför helgen. Väntade på de andra men pga tågstrul så blev det sent. Men när alla var samlade var det kul att träffa alla igen, över ett halvårsedan nu.
Tog några glas vin och sen kröp vi i säng. Jag som var först på plats pixade källaren, och det visade ju sig vara ett bra val, Kallt och gött.

Lördagen blev det en snabb sväng på stan, fick klackat om mina skor och köpte ett par mysisar, alltid bra att ha. Sen åkte vi tillbaka till Malins nya hus och solade på hennes altan. Gött varmt blev det men det är så härligt att värmen äntligen har kommit, så jag tänker inte klaga. Knäckte en iskall cider och den satt där den skulle vill jag lova. Sen var det bara att göra sig i ordning inför kvällen. Grillparty!!! Maten var kanon och sällskapet trevligt, kvällen slutade på Valand och där röjde vi på dansgolvet fram till halv 4-tiden. Sen var vi bra trötta både i fötter och i sinne =). Hem och snutta kudde. Blev bara 4 timmars sömn innan jobbet ringde och väckte mig. Men det gick fort tack och lov, för pigg kan jag inte säga att jag var. Låg och drog mig, tills Malin ropade att det var frukost. Gött att komma iväg och bli lite ompysslad av goa kompisar. Käkade, och solade lite till innan det var dags för tågresan hem. Den gick faktiskt bättre än jag trott.



Sambon fick tyvärr ingen ordning på båten i helgen tyvärr, längtar så efter att komma ut på sjön när vädret är som det är. Men vi får väl se hur det går med den saken. kanske blir till att lämna motorn på verkstad.

Chip och hej det var allt från mig.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hello !!
Här är allt bra, sol och varmt så man ska inte klaga =)
Kul att det var bra i Götet, mysigt med en tjejhelg...
Ja kanske kan hitta på något i helgen, har la inget direkt planerat, mer än att Kajsa kommer hem så hennes ska jag få till en date med, men vi har ju en extra dag =)
Vi hörs!!
Kram

2008-06-02 @ 22:44:38
URL: http://sansa84.webblogg.se
Postat av: Heej.

Heeej.

Med mig är det bara bra. Själv då? vet inte om jag är så duktig för det syns inte . men det kommer väl det med. .. när ska ni börja bygga hus då? kramkram

2008-06-03 @ 10:59:42
URL: http://elintang.blogg.se
Postat av: cissi

roligt att komma iväg lite ibland! Hm kan det ha varit en bidragande orsak att mikael skulle komma o greja med kristan! men det blev det inte:) ja drog till hökensås o hämta rasmus där. Å blev kvar i husvagnen, o då blev lillan kavr hemma. men dom hade ju varit här o druckit bärs o tjötat till sent! så dom va ju sysselsatta den kvällen:) ha de bra kram

2008-06-03 @ 12:47:50
Postat av: Karin

Hallå jo det blev bad fast det var lite kyligt om man jämnför med badet jag tog efter fotbollsträningen, då blåste det rätt vind.
Annars är allt bara fint!
Låter som om du har haft en toppen helg, gött det!
Vi hörs kraam

2008-06-04 @ 14:03:43
URL: http://www.innebandysambo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0