Matt...

Är hemma idag, fortfarande sjuk. Blir inte klok påt. Var ju bra igår, käka mat som vanligt och hade matlust, men sen kom kvällen och cirkusen startade igen med regelbundna toabesök. Somnade utmattad och vaknade illamående i morses, så det var bara att stanna hemma. Vore ju sådär bra att smitta någon också. Men jag är ju inte ensam i alla fall, västa epedemin ju, där kristians släktningar också åkt på det. Ljuva påskmat, vill inte käka ägg på ett tag i alla fall.

Har fått i mig lite nyponsoppa och glass nu =), man får äta sånt när man är sjuk.

Ska nog ringa och boka tid för klippning, var tre månader sedan nu så det är nog dags. Men så är det ju bara frågan hur man ska klippa sig. Just nu känns håret lite för alldagligt, så jag ska nog klippa upp det mer.

Åh, det är så tråkigt att vara hemma från jobbet. Vad ska man hitta på. Det är ju inte direkt så att man är pigg nog att ge sig ut och gå heller. Någon som har något kreativt förslag?

Ha en bra dag alla friska där ute

Kommentarer
Postat av: Sofia

Låter inget vidare... och dåligt med kreativa förslag har jag oxå.. Blev sjukskriven en månad igår. Är redan uttråkad idag. Känner mej ju inte sjuk men kan inte göra mycket. Ont under brösten när jag sitter och ont av foglossning när jag står går eller reser mej... typ... Det är mycket man kan göra då... Ligga på rygg. Och det tröttnade jag på strax före nio i morses... ;) Hoppas du kryar på dej snart och att vi kanske kan ses på en liten fika snart?! Kram kram.

2008-03-26 @ 10:10:24
URL: http://fiffigafia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0