Schönt trött

Är precis hemkommen från ett träningspass. Har lagat lite mat och nu sitter man här i soffan mätt och belåten.

Efter jobbet gick jag ut och gick en sväng med Frida och Karin och självklart var deras små godingar Mira och Alfons med. Båda sov så snällt i vagn respektive sulky. Blev en timme med tjöt och motion. Satt precis där den skulle. Sen var det bara att stressa vidare till Sirius för ett step-pass. Gött svettigt!

Har varit lite smått stressigt på jobbet 2 dar i rad och då är det gött att komma iväg och träna. Medicin för själen, ha,ha

Igår var också en bra dag, Jag och Sandra tog en promenad och tjöta lite skit. Så nu känner jag mig rätt nöjd. Har rört på mig 2 dagar i rad och har även ett pass inbokat imorgon. MEN, funderar på om jag kanske skulle dra en repa på stan i stället och se om jag kan hitta något att ha på mig på gardenpartyt som Frida ska ha på fredag. Alltid detta problem med vad man ska ha på sig.
 



Sambon jobbar som vanligt, Sally ligger och sover så det får nog bli tv:n resten av kvällen.

Chilla!!!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Nu har du varit riktigt duktig med motion och träning denna veckan, kämpa på !!
Jag ska med ta tag i det i veckan som kommer, MÅSTE !!
Ses imorgon !!
God Natt

2008-05-22 @ 22:03:30
URL: http://sansa84.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0